Z radością informujemy o wprowadzanych zmianach w Fundacji Votum, które mają na celu jeszcze lepsze dopasowanie naszej pomocy do Państwa potrzeb.


Co przynoszą zmiany?

Nowy regulamin Fundacji Votum

Od 09.12.2024 r. obowiązuje nowy regulamin, który precyzuje zasady współpracy z naszą Fundacją. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem – znajdą go Państwo w zakładce „Dokumenty” na naszej stronie oraz klikając w poniższy baner.

Najważniejsze zmiany, które wprowadzamy dotyczą:

  1. Nowych wydatków, które Fundacja może rozliczyć (§7) – w regulaminie uwzględniono dodatkowe kategorie wydatków, które mogą zostać sfinansowane z funduszy zgromadzonych na subkoncie Beneficjenta, w tym szczegółowe pozycje oraz zasady rozliczania.
  2. Doprecyzowaliśmy zasady rozliczania wydatków, takich jak zakup i dostosowanie pojazdu oraz remont i dostosowanie mieszkania. (§8)
  3. Możliwości przekazywania dokumentów do rozliczenia w formie elektronicznej (§81) – wprowadzamy nową procedurę, która umożliwia przesyłanie dokumentów do rozliczenia w postaci elektronicznej, za pośrednictwem portalu internetowego Fundacji lub drogą mailową na wskazany adres: rozliczenia@fundacjavotum.pl. Dokumenty w wersji elektronicznej muszą być zapisane w formacie PDF lub innym powszechnie stosowanym formacie umożliwiającym ich łatwe otwarcie i weryfikację.
  4. Przeprowadziliśmy również szereg zmian redakcyjnych, mających na celu uporządkowanie i przejrzystość dokumentów.

Zmiany te mają na celu uproszczenie procedur oraz umożliwienie efektywniejszego i bardziej elastycznego zarządzania dokumentacją rozliczeniową.


Nowy Panel Beneficjenta

Oddaliśmy w Państwa ręce testową wersje panelu, który ułatwi kontakt z Fundacją. Nowy system zapewnia:

  • szybszy dostęp do informacji,
  •  lepszą organizację spraw,
  •  dodatkowe funkcjonalności wspierające komunikację.

Informujemy, iż nowy Panel Beneficjenta obowiązywać będzie od dnia 01.01.2025 roku. Aby zapewnić Państwu komfortowe przejście na nową platformę, do końca marca będą działały równolegle dwie wersje panelu – dotychczasowa oraz nowa. Jest to dobry czas dla Państwa na zapoznania się z nowymi możliwościami panelu. Zakładka dotycząca Państwa danych finansowych zostanie zaktualizowana w momencie uruchomienia nowej wersji panelu, tj. 01.01.2025 roku.

Jak się zalogować?

Pierwsze logowanie do panelu (nadanie hasła)

1. Wprowadzenie loginu. Login to adres e-mail lub nazwa użytkownika (nazwa nadawana jest przez administratorów Fundacji zgodnie z wcześniej przesłanymi wytycznymi).

2. Zaakceptowanie regulaminu Panelu Beneficjenta.

3. Kliknięcie „Dalej”.

4. Przejście do ekranu wprowadzania kodu weryfikacyjnego.

5. Wprowadzenie kodu wysłanego na adres e-mail lub numer telefonu.

6. Ustawienie hasła dla konta w Panelu Beneficjenta – hasło musi zawierać: min. 12 znaków, w tym: wielką literę, małą literę, cyfrę, znak specjalny !@#$%^&*.

7. Hasło należy wprowadzić w pola Nowe hasło i Powtórz hasło.

8. Opcjonalnie zaznaczenie zgody na otrzymywanie newslettera.

9. Kliknięcie „Zaloguj się”.

10. Nastąpi przeniesienie do ekranu logowania.

Standardowe logowanie do panelu:

1. Wprowadzenie loginu.

2. Zaakceptowanie regulaminu.

3. Kliknięcie „Dalej”.

4. Nastąpi przeniesienie do ekranu wprowadzania hasła.

5. Wprowadzenie hasła.

6. Kliknięcie „Zaloguj się”.

Dlaczego wprowadzamy zmiany?

Od lat działamy z myślą o potrzebach naszych Beneficjentów. Dzięki rozmowom i wspólnym doświadczeniom stworzyliśmy rozwiązania, które są odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania podopiecznych.

Zapraszamy do zapoznania się z nową wersją regulaminu dostępnego w linku znajdującym się powyżej oraz do korzystania z nowego Panelu Beneficjenta. W razie pytań – jesteśmy do Państwa dyspozycji! Prosimy o kontakt pod adresem biuro@fundacjavotum.pl.

Mamy nadzieję, że wprowadzane przez nas modyfikacje ulepszą naszą współpracę.